Sunday, July 17, 2011

This time Im really back~~~I promised~~ ^^

i think i gonna revised back my chinese language...... For my future <3
My colleague laugh at me (stupid GS)~~said that im so noob in chinese~~~ ^^'''

Erm...so lets start talking chinese..... <3
我的朋友都很关心我,他们都很支持我。 我爱(使)他们了。 哈哈
他们说以我为荣,将来有一个牧师的朋友。 真的有感动到。 ^^'''
(你们,最好是这样)

我真的很开心现在的日子,能够服侍是我这一生的喜乐。我慢慢爱上跟我一班生活的但以里学生,
他们真的比一班的青少年不一样,他们每一个都很特别。有自己的性个,爱好,恩赐。
很开心每次跟他们一起小组,团气。

Lol~~~我真的还不想要进入感情的阶段。
没人会懂,i know myself.......And YOU know me~~~
(我还没有准备好,对不起)
I just want to serve you~~~my Dear Lord~~

这是 他 给我的 :
箴言 15:33 敬 畏 耶 和 華 是 智 慧 的 訓 誨 ; 尊 榮 以 前 , 必 有 謙 卑 。

No comments:

Post a Comment